KATEGORİLER

Ülkemizde ingilizce öğretiminin durumu

ingilizce konuşamıyorum ingilizcesi, ingilizce konuşamıyorum çeviri, ingilizce anlıyorum ama konuşamıyorum diyenlere, ingilizce anlıyorum ama konuşamıyorum ne demek, ingilizce anlıyorum ama konuşamıyorum kitabı, ingilizce konuşamıyorum nasıl yazılır, ben ingilizce konuşamıyorum ingilizcesi, ingilizce biliyorum ama konuşamıyorum, ingilizce konuşmak için siteler, ingilizce konuşma dersleri, ingilizce konuşma videoları, çok iyi ingilizce konuşmak istiyorum, ingilizce konuşmak için nasıl çalışılmalı, ingilizce konuşma programı, kolay ingilizce konuşma, ingilizce öğrenme,


Ülkemizde ingilizce öğretiminin durumunu öğretmenin niteliğini eleştirerek başlamak gerektiğine inanıyorum. Devlet okullarımızda öğretmenlerimiz anadil konuşuru (native speaker) değil. Native speaker bir öğretmenin dile hakimiyeti, özgüveni daha fazla olsa da non-native speaker olan öğretmenimizin eğitim sistemine, ingilizce öğrenme sürecine hakimiyeti daha yüksek olacaktır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder